Najčastejšie otázky

1. Ako mám zadať reklamáciu?

Kompletný návod ako správne zadať reklamáciu nájdete v sekcii Reklamácie – Ako uplatniť reklamáciu?

2. Je potrebné tovar reklamovať s kompletným príslušenstvom?

Áno, autorizované servisné strediská vyžadujú poslať výrobok s kompletným príslušenstvom v prípade porúch, ktoré priamo súvisia s príslušenstvom a v prípade výmeny tovaru za nový kus.

3. Ako mi bude tovar doručený späť?

Menší tovar (malá elektronika, príslušenstvo) expedujeme z nášho centrálneho skladu v Lučenci Slovenskou poštou, 1. triedou doporučene. V prípade ak Vás poštárka nezastihne na adrese zanechá Vám v schránke Výzvu k odberu na Vašej pošte (Žltý papierik)

Väčší tovar (veľká elektronika) expedujeme z nášho centrálneho skladu v Lučenci kuriérom spoločnosti GLS Slovakia, s.r.o.

4. Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

Reklamáciu riešime v čo najkratšom možnom termíne, žiaľ presný termín Vám dopredu oznámiť nevieme. Najneskôr do 30 pracovných dní od prijatia reklamácie.

5. Ako môžem sledovať priebeh reklamácie?

Stav Vašej reklamácie si môžete overiť na telefónom čísle: 0911 894 618 alebo nám napíšte správu s Vaším menom a názvom reklamovaného tovaru na reklamacie@mobilonline.sk

Ako reklamovať nahárdný(servisný) diel?

Servisný diel si dajte namontovať v odbornom servise zaoberajúcim sa opravou mobilných telefónov (ochrannú fóliu odlepte až po vyskúšaní LCD). V opračnom prípade nebude reklamácia uznaná.

 
 
 
 

 

Naše predajne

 

Mapa prevádzok
 
 
 

 

Telefonické objednávanie

 

V pracovné dni
od 8:00 do 15:00
Tel.: +421 940 600 100


 
 
 

 

Reklamácie

 

Tel.: +421 911 894 618

E-mail: reklamacie@mobilonline.sk


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Košík
0 položiek
0

 

 

 



 
 
 


 


Prihlásenie
 


Stretneme sa na Facebooku!