Často kladené otázky

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky. Kontaktujte nás prosím na: info@mobilonline.sk

Z vašich otázok vyberáme:

1. Kde nájdem doklad o kúpe?

Doklad o kúpe nájdete v e-maily o expedícii tovaru pod názvom "Expedovaná objednávka" odoslaný z e-mailovej adresy info@mobilonline.sk ako prílohu vo formáte PDF s digitálnym podpisom. Doklad o kúpe v papierovej forme s tovarom nezasielame!

Tento e-mail príde každému zákazníkovi v deň, keď jeho zásielku posielame. 

2. Aký je rozdiel medzi novým a nepoužitým telefónom?

A. Nové telefóny

Telefóny z oficiálnej slovenskej distribúcie určenej pre slovenský trh v originálnom balení s kompletným príslušenstvom a záručnou lehotou.

B. Nepoužité telefóny

Nepoužívané telefóny bez možnosti odpočtu DPH. Ide to telefóny v stopercentnom stave aj s príslušenstvom, ktoré neboli nikdy (alebo len veľmi krátko) používané. Jedná sa napr. o telefóny, ktoré firmy či jednotlivci získali ako bonus od operátora, prípadne ide o výhry z rôznych súťaží. Poskytujeme na ne záruku 24 mesiacov.

C. Použité telefóny

Telefóny pravidelne používané, obvykle s kompletným príslušenstvom. V prípade skrytých chýb poskytujeme na použité telefóny plnú záruku 12 mesiacov.

3. Aký je rozdiel medzi „BLISTER“ a „BULK“?

Bulk je označenie pre servisné balenie, čiže tovar zabalený v polybagu - bublinkavej fólii. Takéto balenie obsahuje len výrobok bez prídavných zariadení(napr.:bulkových reproduktoroch nokia md-8 balenie neobsahuje AAA batérie a pod. ). 
Cena bulku je pochopiteľne nižšia ako cena originálneho balenia, ktoré sa označuje pojmom blister. Záručná doba je samozrejme 24 mesiacov.

Je iba na našich zákazníkoch, či uprednostnia lepšiu cenu alebo krajší obal.

4. Čo je Oficiálna distribúcia pre Slovensko?

Naše nové mobilné telefóny pochádzajú z oficiálnej distribúcie pre Slovenskú republiku.

Čo to znamená pre našich zákazníkov?

A. Telefóny sú vždy nové a spĺňajú všetky normy určené pre Slovensko.
B. Telefóny majú pôvodný softvér a nikdy nie je na telefónne logo operátora, telefóny nikdy neboli blokované a môžu sa využívať karty ktoréhokoľvek operátora bez obmedzenia.
C. Záručná doba je 24 mesiacov a uplatňuje sa priamo v autorizovanom servise.
D. Jazyk telefónu je priamo v slovenčine resp. češtine. Výnimku tvoria niektoré typy telefónov od Motoroly.
E. Telefóny z oficiálnej distribúcie majú plnú podporu výrobcu.
F. Predajné balenie z oficiálnej distribúcie vždy obsahuje to, čo deklaruje výrobca. Na príslušenstve ako napr. pamäťové karty, dátové káble, handsfree súpravy tak môžete výrazne ušetriť.
G.Každý telefón obsahuje slovenský návod.

Nekupujte neoficiálne, neautorizované produkty.

5. Prečo nekúpiť telefóny zo „šedého dovozu“ z možnosťou pár EUR ušetriť?

A. Nemáte istotu pôvodu telefónu. Podľa poslednej štúdie až 40% telefónov zo šedého dovozu sú falzifikáty alebo repasované telefóny,
B. Softvér je poväčšine upravovaný, čo najmä pri inštalácii novších verzií môže zapríčiniť problémy,
C. Záručné opravy si môžete uplatniť iba u predajcu, pretože autorizovaný servis vám takýto telefón opraví len za pomerne vysoký poplatok,
D. Obsah balenia býva často nekompletný, bez príslušenstva a doplnkov,
E. Faktúra a doklad o zaplatení nemusí byť súčasťou nákupu.

6. Recyklačné poplatky

Recyklačné poplatky sú súčasťou predajnej ceny. Cena, ktorá je uvedená pri výrobku na e-shope je cena s recyklačným poplatkom. Na daňovom doklade je cena rozdelená na cenu výrobku a sumu recyklačného poplatku.

7. Ako zistím či je tovar na sklade?

Skladová dostupnosť je uvedená pri každom tovare. V prípade, že v rovnakom čase objednajú dvaja zákazníci súčasne ten istý tovar, môže sa stať, že jeden zo zákazníkov tovar nedostane okamžite, ak sme mali na sklade posledný kus. Samozrejme Vás o takejto skutočnosti budeme okamžite informovať, ale takýto prípad sa stáva zriedka.

8. Ako rýchlo mi bude tovar doručený kuriérom GLS v prípade, že je tovar na vlastnom sklade?

Pri priamej platbe kuriérovi – dobierke - Vám bude tovar doručený nasledujúci pracovný deň po objednávke. Podmienkou je však uzavretie objednávky do 15:00 hod.

9. Ako rýchlo mi bude doručený tovar Slovenskou poštou v prípade, že je tovar na centrálnom sklade?

Pri doručení prostredníctvom Slovenskej pošta – platba vopred – Vám bude tovar doručený do 2 pracovných dní odo dňa prijatia platby a expedície tovau. Tovar poštou zasielame každý pracovný deň, okrem sviatkov. Zásielku posielame doporučene 1. triedou. V deň zasielania vybavíme všetky objednávky prijaté do 15:00 h.

10. Koľko zaplatím za poštovné ?

- Komfortné doručenie kuriérskou službou GLS - Dobierka (platba kuriérovi pri preberaní tovaru): 4,99€
- Komfortné doručenie kuriérskou službou GLS - Platba prevodom: 3,99 €

- Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty** - Platba prevodom (neobmedzene) 2,49 €
- Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty - Dobierka 3,49 €

- Nadrozmerná preprava - Dobierka: 19,99 €
- Nadrozmerná preprava - Platba prevodom: 19,99 €

- Osobný odber: 1,00 €    Mapa predajní

*Všetky ceny sú uvedené s DPH.
** Slovenskou poštou posielame len príslušenstvo a malé veci, mobilné telefóny a elektroniku posielame výhradne kuriérom GLS.

11. Ako môžem zaplatiť za tovar?

V hotovosti kuriérovi GLS, GEIS alebo pracovníkovi Slovenskej pošty pri doručení tovaru.

Bankovým prevodom na účet spoločnosti mobil online s.r.o.

pre SR: 20001000/8330 Fio banka
pre ČR: 20001000/2010 Fio banka

Pri platbe bankovým prevodom je nutné uviesť Variabilný symbol : číslo objednávky

Po zaplatení zaslať na e-mail info@mobilonline.sk potvrdenie o úhrade, aby sme Vám tovar mohli zaslať v ten deň, keď sa vytvorila objednávka.

Osobný odber: Pri osobnom odbere na predajni NIE JE možné platiť PLATOBNOU KARTOU.

12. Čo je obsahom balenia mobilných telefónov?

Originálna sieťová nabíjačka od výrobcu mobilného telefónu.
Originálna batéria od výrobcu mobilného telefónu.
Originálne príslušenstvo od výrobcu mobilného telefónu, pri každom mobilnom telefóne je obsah balenia odlišný a je uvedený v každom popise produktu.
Užívateľská príručka v Slovenskom jazyku.
Záručný list v Slovenskom jazyku.

13. Ako reklamovať mobilný telefón Nokia, Samsung, Sony Ericsson, Motorola, LG, GSMART, ZTE?

Napíšte nám e-mail na adresu info@mobilonline.sk
Do mailu uveďte typ telefónu , sériové číslo imei . Obratom Vám zašleme podrobné informácie s postupom reklamácie.

14. Ako reklamovať príslušenstvo?

Ako reklamovať príslušenstvo nájdete TU

Príslušenstvo musí byť riadne zabezpečené v prepravnej škatuli tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu. V prípade poškodenia príslušenstva počas prepravy, nenesie spoločnosť mobilonline s.r.o. zodpovednosť za takéto poškodenie.

V prípade, ak zasielané príslušenstvo nebude spĺňať niektorý z požadovaných bodov, bude reklamácia zamietnutá a zaslaná späť odosielateľovi poštou na náklady kupujúceho. Poplatok za poštovné a balné v tomto prípade je vo výške 5 Eur s DPH. Reklamácia bude zaslaná na dobierku.

15. Kedy je možné zakúpený tovar vrátiť?

Do 14 dní od doručenia tovaru kupujúcemu.

Tovar nesmie javiť známky používania a opotrebenie vyššie, ako je bežné pri predvádzaní výrobku v kamennej predajni.

V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne opotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uplatniť, ktorú je predávajúci povinný preukázať.

Balenie musí byť kompletné, vrátane obalu a ochranných fólií na výrobku.

Pri vrátení tovaru je potrebné doložiť originál dokladu o kúpe (zákazník si môže pre svoju potrebu vyhotoviť kópiu dokladu o kúpe).

Spotrebiteľ je povinný v odstúpení od zmluvy uviesť svoje kontaktné údaje, číslo objednávky a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho.

Odstúpenie od zmluvy musí byť v písomnej podobe doručené spolu s vrátením MT. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu do 14 dní, bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

Pokiaľ zákazník nakupuje na IČO, obchodný vzťah sa rieši prostredníctvom Obchodného zákonníka. V tomto prípade nie je možné tovar vrátiť.

16. Kde nájdem návod ak nie je pri tovare ktorý som si objednal (napr. BULK)?

Návody na obsluhu si môžte stiahnuť tu

Nokia návod na obsluhu: http://www.nokia.com/sk-sk/podpora/

Sony a Sony Ericsson Návod na obsluhu: http://www.sony.sk/support/sk

Samsung návod na obsluhu: http://www.samsung.com/sk/support/main/supportMain.do

Htc návod na obsluhu: http://www.htc.sk/htc/index-sk.php

 
 
 
 

 

Naše predajne

 

Mapa prevádzok
 
 
 

 

Telefonické objednávanie

 

V pracovné dni
od 8:00 do 15:00
Tel.: +421 940 600 100


 
 
 

 

Reklamácie

 

Tel.: +421 911 894 618

E-mail: reklamacie@mobilonline.sk


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Košík
0 položiek
0

 

 

 



 
 
 


 


Prihlásenie
 


Nájdete nás na našich predajniach

Mapa prevádzok ukáž mapu

Stretneme sa na Facebooku!